МЕТОДИЧНА СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ (на прикладі учнів шостих класів Лукавецького ЗЗСО І–III ступенів)
Abstract
Масштаби проблем в галузі екології стали всеохоплюючими, поширившись на всю планету та набули ознак глобальності за своєю суттю і значимістю. Особливістю нинішніх екологічних криз є те, що впливи, пов’язані з людською діяльністю переплітаються з природними процесами, які стають то сильнішими, то слабшими. До того ж, такі катастрофічні процеси в природі, як урагани, землетруси, повені, тощо у багатьох випадках посилюються людським фактором. Світова громадськість активно шукає вирішення екологічних проблем, тому необхідно збільшити зусилля, для максимального захисту довкілля.
Розуміння того, що людина і природа є взаємозалежними, знайшло своє віддзеркалення серед ідей освіти сталого розвитку (екологічно адаптованого, продуманого та гармонійного).