РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ
Abstract
Сучасне українське і світове суспільство вимагає змін в мисленні та поведінці людини. Правила за якими існував світ змінилися, механічну та рутинну роботу все більше довіряють комп’ютерам, натомість зростає попит на професії, які потребують креативного, нестандартного мислення. Модернізація сучасної освіти вимагає формування творчих здібностей молодшого школяра, вміння адаптуватися в мінливих реаліях суспільства.
Слід зазначити, що креативність та творчість є, були і будуть одним із пріоритетних аспектів вивчення психології дитини, особливо під час вивчення точних дисциплін, адже залишається багато не досліджено. Значимою дана проблема є тому, що на ринку праці затребувані працівники з гнучким, нестандартним мисленням.
Проблема дослідження питання творчості характеризується багатьма теоріями, тезами, концепціями, які потребують доведення або спростування. Проте, одне є дослідженим та зрозумілим: молодший шкільний вік є найбільш сприятливий для формування творчості та креативності.