ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОЗДОРОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Abstract
Багатовіковий життєтворчий досвід, який передається з покоління в покоління, підтверджує розуміння і визнання того, що здоров’я займає перше і домінуюче місце в багатогранному спектрі людських цінностей. Саме він визначає найважливіші характеристики людини як особистості, деталі її суспільних відносин, тривалість і якість її життя. У житті на здоров'я людини впливають негативні чинники, і нейтралізація негативних факторів становить зміст багатьох процесів оздоровлення в різних сферах життя.
Серед найефективніших засобів зміцнення здоров’я в школі фізичне виховання традиційно називають невід’ємною частиною загальної освіти, соціально-виховним процесом, спрямованим на посилення гармонійного розвитку здоров’я, форм і функцій людини. Стан здоров'я населення України та його динамічний стан стимулюють інтерес науковців і практиків до питання оздоровчої роботи в початковій школі. Вчені вважають вік 6-10 років одним із найважливіших для здоров'я. Це період адаптації до систематичної навчальної діяльності та формування відповідних умінь і навичок, що має поєднуватися із зміцненням основ здоров’язберігаючої поведінки. Зараз закладаються основи ставлення людини до здоров'я як до незмінної цінності, формуються особистісні принципи розумного ставлення до свого організму. Управління цими сторонами фізичного та особистісного розвитку дитини має бути одним із найважливіших завдань учителя початкової школи.