ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Abstract
Новий інтегрований курс початкової освіти «Дизайн і технології» реалізовує концепцію культурологічного змісту технологічної освіти. Метою технологічної освіти на культурологічних засадах є цілісний розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем, культурного й національного самовираження.
Найбільш ефективним способом для досягнення цієї мети є конструювання. В ході конструкторської діяльності учні переважно можуть використовувати набуті знання та вміння для творчого рішення нескладних конструкторських завдань.
Одним із ефективних шляхів розвитку дітей є занурення їх у художньо-конструкторську діяльність, що поєднує в собі інтерес та практичну значимість. Така діяльність неможлива без формування у молодших школярів технологічних умінь через систему спеціально орієнтованих вправ та завдань.