ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Сьогодні, в умовах активного впровадження в практику новітніх ідей та завдань Нової української школи гостро стоїть питання про удосконалення навчально-виховного процесу. Навчання учнів початкової школи повинно бути спрямоване не тільки на засвоєння знань, а й на практичне їх застосування. При цьому варто не забувати про особистісний розвиток учня, виховання в нього бажання вчитися самостійно, критично мислити та аналізувати отриману інформацію. Учні початкових класів в силу вікових особливостей ще не володіють, або ж володіють не в достатній мірі цими навичками та вміннями. Перед педагогами нині стоїть завдання так організувати навчально-виховний процес, щоб навчати та виховувати особистість, здатну до критичної самооцінки, саморозвитку та самовдосконаленню.
Для гармонійного поєднання всіх цих особливостей вчителям варто урізноманітнити уроки новітніми методами. На сучасному етапі більш актуальним в навчально-виховному процесі стає використання в навчанні методів, які формують уміння самостійно здобувати знання, робити висновки. В останні роки цю проблему в початковій школі вирішують, зокрема, через організацію проєктної діяльності. Варто звернути увагу на метод проєктної діяльності, який завдяки своїй структурі та особливостям проведення в повній мірі забезпечує виховання та розвиток цих якостей за умови дотримання всіх вимог до його проведення.