Психологічні особливості агресивності дітей молодшого шкільного віку із різним рівнем тривожності
Abstract
На сьогоднішній день дедалі частіше
спостерігаються агресивні прояви, які є одними з найгостріших соціальних
проблем нашого суспільства. Вони призводять до заподіяння шкоди іншій
живій істоті незалежно у якій би формі не виявлялися. Як і з давніх-давен,
існує великий інтерес до феномену агресії, так і в наш час, вона є предметом
багатьох науково-практичних досліджень. Звертає увагу той факт, що
агресивні прояви спостерігаються у початковій школі. Таким чином,
вивчення агресивності та тривожності особливо важливе саме у даному
віковому періоді, коли ця риса перебуває ще на стадії становлення та ще
можна вжити своєчасних і коригуючих заходів.