Особливості емпатії на різних етапах професійного становлення студентів-майбутніх психологів
Abstract
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного виявлення особливостей емпатії на різних етапах професійного становлення студентів-майбутніх психологів. Актуальність дослідження обумовлена тим, що суттєвого уточнення потребують питання розвитку емпатії, як важливої детермінанти ефективної професійної діяльності практичного психолога, на різних етапах професійного становлення. На основі статистичного аналізу з’ясовано, що існує специфіка проявів емпатії на різних етапах професійного становлення студентів-майбутніх психологів. Наявність отриманих результатів зумовило побудову рекомендаційної «батареї», суть якої полягає у сприянні викладачами підвищенню рівня емпатії та емоційної сфери студентів.