ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ТРЕНЕРІВ
Date
2020Author
Ячнюк, Максим
Ячнюк, Юрій
Ячнюк, Ірина
Ібрагімов, Еміль
Metadata
Show full item recordAbstract
Модель розвитку суспільства потребує від сучасного фахівця широкого спектра знань, навичок і компетенцій для успішного виконання своїх професійних функцій, забезпечення всебічного і сталого розвитку освіти інауки України. Сучасному суспільству, яке розвивається досить стрімко, потрібні кваліфіковані працівники, які можуть конкурувати на ринку праці, компетентні, відповідальні та вільно володіють своєю професією, здатні до ефективної роботи за спеціальністю на рівні світових стандартів, готових до постійного професійного росту, соціальної і професійної мобільності.Післядипломна освіта передбачає розвиток її за допомогою відкритих технологій освіти дорослих, відкритого контингенту і відкритих занять, прозорості системи, взаємоузгоджуваності всіх компонентів, а також наявності умов для вільного входження суб‟єктів в освітній простір, здобуття якісної освіти без обмежень за гендерним, віковим, національним та територіальними відмінностями. Професійний саморозвиток –це процес формування особистості, орієнтовної на високі професійні досягнення. У системі післядипломної освіти створено умови для безперервного навчання впродовж усього життя, доступності в здобутті знань, відповідності запитам і потребам особистості та суспільства.На курсах підвищення кваліфікації використовується сучасна теорія і практика спортивного тренування; вивчається застосування методик функціонального відновлення організму; аналізуються поза тренувальні та поза змагальні чинники в підготовці спортсменів, психологічна підготовка. Терміни проведення подальших курсів залежить від формування групи.