Інноваційний менеджмент у міжнародному бізнесі
View/ Open
Date
2023Author
Яремчук, Сергій Степанович
Сухорукова, Ольга Аркадіївна
Малишенко, Людмила Олександрівна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті досліджується сутність інноваційного менеджменту,
відзначено, що інноваційний менеджмент характеризується постановкою цілей і
вибором стратегії та чотирма етапами циклу: планування, визначення умов і
організації, впровадження, управління. На кожному етапі циклу вирішуються
конкретні завдання. Висвітлено, найвищий показник має розвиток технологій,
найгірше всього показник привабливості ринку, це в першу чергу пов’язано з
широкомасштабним вторгненням з боку рф та веденням військових дій в Україні, що
заважає інвесторам залучати кошти до країни. Досліджено практику провідних
компаній в контексті інноваційного менеджменту та висвітлено переваги
впровадження інновацій.