Технології використання археологічних старожитностей на уроках історії.
Abstract
У сучасну педагогічну сферу впевнено увійшов не тільки термін «педагогічні технології» як цілеспрямоване застосування прийомів, засобів, дій для підвищення ефективності навчання, але й велика кількість педагогічних методик, які спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів. Адже сучасне покоління учнів середніх шкіл гармонійно себе почуває живе у світі цифрових технологій, мислить абсолютно новими смислами і має інші моделі сприйняття історичних процесів.
В цьому контексті нового звучання набуває використання на уроках історії технологій речового підтвердження історичної дійсності, особливо, яка віддалена в часі і складно сприймається з точки зору сучасного учня школи. Таким чином актуалізується зосередження уваги учнів на археологічних старожитностях, які увиразнюють оптику сприйняття і давньої, і середньовічної, і ранньомодерної історії.