Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності магістрантів-філологів: лише засіб для вимірювання рівня успішності?
Короткий опис(реферат)
У науковій студії актуалізовано проблему оцінювання знань, умінь, навичок, ціннісних орієнтирів студентів-філологів в умовах різноформатності освітнього процесу, зміну й динаміку якого спричинюють швидкоплинні реалії сьогодення. Узагальнено таксономію підходів до встановлення рівня загальних і професійних компетентностей здобувачів вищої освіти (традиційний, інтерактивний, студентоцентрований). Апробовано досвід оцінювання магістрантів під час складання іспиту з обов’язкової освітньої компоненти «Методика викладання української мови в ЗВО» в Чернівецькому національному
університеті імені Юрія Федьковича.