ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗКУЛЬТУРИ: АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ
Abstract
Мета статті: проаналізувати напрямки розвитку та вдосконалення предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, систематизація даних наукових досліджень та літературних джерел. Результати. У статті вста-новлено теоретико-методологічні основи підвищення предметно-методичної компетентності май-бутніх учителів фізичного виховання. Обговорено питання модернізації національної системи вищої педагогічної освіти, актуалізовано питання розробки курсу підвищення кваліфікації вчителя нової української школи на засадах компетентнісного підходу. Розглянуто сутність і структуру поняття “предметно-методична компетентність майбутнього вчителя фізичної культури” як узагальненої мети та результату його професійної компетентності, що характеризується інтеграцією теоретич-них знань у спеціальність. Висновки. Предметно-методичні вміння майбутніх учителів фізичної куль-тури є невід’ємною частиною фізкультурно-оздоровчої діяльності та виражають їх професійну підго-товку на теоретичному та практичному рівнях.