Формування у студентської молоді ціннісного ставлення до здоров’я засобами фізичної культури
Дата
2023Автор
Kozhokar, Maryna
Королянчук, Андрій
Хавруняк, Ігор
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У процесі формування всебічно розвинутої особистості фізичному вихованню відводиться одна із провідних ролей. Однак, серед науковців все більше поширюється думка, що існуюча система фізичного виховання не може повною мірою задовольнити потреби суспільства щодо підготовки фахівців із високим рівнем адаптації до вимог сучасної життєдіяльності, готовності повноцінно виконувати професійні вимоги.
Це відображається у значному погіршенні рівня фізичної підготовленості (РФП) та функціонального стану організму студентської молоді. Ретроспективний аналіз наукової літератури свідчить про те, що для вирішення вищезазначеної проблеми фізичного виховання студентської молоді необхідні нові ефективні засоби та методи фізичного виховання, нові знання про використання фізичних і психологічних можливостей організму у даній сфері.
Тому у вищих навчальних закладах необхідно створити всі необхідні умови для ефективного навчання студентів здоровому способу життя засобами фізичної культури та формування позитивного ставлення до власного здоров’я, забезпечення рухової активності, прищеплення любові до занять фізичними вправами, створення умов для того, щоб фізичне навантаження, здоровий спосіб життя стали основою подальшої життєдіяльності та сформували загальну і професійну культуру особистості сучасного фахівця з вищою освітою.
Слід наголосити на особливість складових здорового способу життя, зокрема харчування, вміння правильно визначити свій харчовий раціон, обрати корисні продукти та адекватні способи їх приготування, збалансувати їжу і дотримуватись режиму харчування.
Розглянуто напрямки мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до фізичної культури, здорового способу життя, фізичного самовдосконалення, потреби в регулярних заняттях фізичною культурою та спортом.
Саме тому на систему освіти й, особливо, вищі навчальні заклади, як на установи, що забезпечують соціальний розвиток особистості, крім спеціальних завдань, покладене завдання збереження фізичного, психічного і морального здоров’я студентів.