Психологічні особливості емоційного та професійного вигорання педагогічних працівників
Abstract
У дипломній роботі розглянуто психологічні аспекти емоційного та професійного вигорання
педагогічних праівників та особливості їх прояву під час війни.
Робота виконана на базі факультету педагогіки, психології та соцальної роботи Чернівецького
національного університету імені Юрія федьковича.
Дипломна робота містить два розділи:
Психологічні аспекти вивчення феномену емоційного вигорання та емпіричне дослідження
впливу емоційного вигорання педагогічних працівників.
У процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо запобігання емоційного вигорання
педагогічного вигорання під час війни.
The thesis deals with the psychological aspects of emotional and professional burnout of pedagogical
workers and the peculiarities of their manifestation during the war.
The work was performed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Social Work of Yuriy Fedkovych
Chernivtsi National University.
The thesis consists of two chapters:
Psychological aspects of studying the phenomenon of emotional burnout and empirical research on the
impact of emotional burnout on teachers.
In the course of the work, conclusions and suggestions were made to prevent the emotional burnout of
pedagogical burnout during the war.