Формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-інструментальної виконавської діяльності
Abstract
На сучасному етапі розвитку мистецької освіти майбутньому фахівцю варто глибоко та серйозно освоїти великий обсяг знань з теорії і практики, володіти методикою музичного виховання та вміти правильно й доступно викладати свої думки, а також володіти яскравими вокальними даними і мати хороші інструментально-виконавські та хормейстерські навички. Сучасний учитель музичного мистецтва є універсальною професією, знання, навички і вміння повинні охоплювати найрізноманітніші напрямки. Для вчителя музичного мистецтва головною метою є не тільки власне виконання музичних творів на високому рівні, але і професійні вміння формувати виконавську культуру учнів під час різноманітної музичної діяльності, зокрема виконавської. Визначено, що участь у виконавській музичній діяльності сприяє формуванню професійної майстерності студентів, адаптації до майбутньої концертної діяльності, артистизму, формує творчу активність і самостійність у навчанні, зацікавленість щодо музично-професійної діяльності, підвищує мотивацію до занять, забезпечує формування практичних умінь та навичок і закріплення теоретичних знань.