Формування естетичних почуттів учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва
Abstract
У процесі магістерського дослідження автором обґрунтовано особливості формування естетичних почуттів учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Естетичні почуття вимагають ціннісного ставлення особистості до навколишнього світу, образотворчого мистецтва, довкілля, формують вміння естетично обирати, визначати специфіку практичної діяльності, яка відображається у результатах праці.
Розкрито суть поняття «естетичні почуття» у наукових дослідженнях, проаналізовано вікові особливості прояву естетичних почуттів у молодших школярів. Проведено констатувальне дослідження стану сформованості естетичних почуттів молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва.
Здійснено характеристику педагогічних умов формування естетичних почуттів учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Визначено основні засоби, методи та прийоми формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Розкрито специфіку використання нетрадиційних художніх технік і матеріалів у процесі формування естетичних почуттів учнів початкових класів, оскільки із застосуванням різних нетрадиційних художніх технік і матеріалів практична діяльність молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва буде більш емоційною та ефективною.