Використання технології випереджувального навчання на уроках математики у початковій школі
Abstract
У кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання
технології випереджувального навчання на уроках математики у початковій
школі; проаналізовано теоретичні засади означеної проблеми у педагогічній
теорії та освітній практиці; обґрунтовано передумови виникнення ідеї
випереджувального навчання та розкрито сутність основних понять
досліджуваної проблеми; з’ясовано стан використання технології
випереджувального навчання в умовах реформування сучасної системи
освіти; визначено роль означеної технології у формуванні математичної
компетентності молодших школярів; описано методичні підходи до вивчення
окремих тем початкового курсу математики з використанням технології
випереджувального навчання.
Практичне значення результатів дослідження полягає в
систематизації матеріалів з досліджуваної проблеми, підборі зразків
випереджувальних завдань та опорних схем до певних тем початкового курсу
математики. Матеріали роботи можуть бути використанні вчителями
початкових класів в процесі проведення уроків математики в школі І ступеня,
викладачами закладів вищої освіти при читанні лекцій та проведенні
семінарських занять з методики навчання математичної освітньої галузі.