Використання інноваційних технологій навчання математики у початковій школі
Abstract
Автором розкрито теоретичні аспекти інноваційних технологій
навчання математики у початковій школі. Здійснено аналіз проблеми
інноваційних технологій навчання математики у науково-педагогічних
дослідженнях, виявлено історичні та сучасні аспекти окресленої проблеми.
Розкрито сутність категорійних понять «інновація», «технологія»,
«інноваційна технологія» тощо; проаналізовано різні класифікації
інноваційних технологій. З'ясовано, що інноваційні технології на уроках
математики у початковій школі – це спеціально підібрана система методів,
прийомів, засобів організації навчальної діяльності молодших школярів, що
охоплює весь процес навчання математики від визначеної мети до аналізу
одержаних результатів. Проведено констатувальне дослідження рівня
готовності учителів використовувати інноваційні технології на уроках
математики у початковій школі. У ході якого, виявлено недостатній рівень
готовності до використання інноваційних технологій на уроках математики у
початковій школі. Розкрито практичні аспекти реалізації STEM, SMART
технологій на уроках математики у початковій школі. Охарактеризовано
основні засоби їх реалізації: LEGO, танграм, діаграма Вена, інтелект карти,
коректурні таблиці, палички Кюізенера, блоки Дьєнєша; освітні платформи
ЛогікЛайф, На Урок, Google Classroom, Nearpod, Plickers ті, які допомагають
сьогодні забезпечити якісний та сучасний освітній процес.