Використання стилів педагогічного спілкування у взаємодії «вчитель-учень» в початковій школі
Abstract
Під час реформування початкової школи особливо важливою є проблема
взаємодії та спільної діяльності всіх учасників освітнього процесу. Це вимагає
визначення, наукового розроблення та апробації ефективних методів
майстерності взаємодії між вчителем і учнями. Під час співпраці відбувається
переосмислення ролей педагога та учнів, надаючи їм рівноправний статус. Ідея
співпраці, діалогу та партнерства у взаємовідносинах суб’єктів навчальної
діяльності стала однією з ключових у педагогіці останніх років.
У даному науковому дослідженні розкрито актуальну проблему
педагогічного спілкування у взаємодії вчителя з учнями початкової школи,
предметом дослідження якої є використання стилів педагогічного спілкування у
взаєминах «вчитель-учень».
За мету дослідження обрано проблему теоретичного аналізу дидактичних
умов педагогічної взаємодії вчителя та учнів у процесі використання стилів
педагогічного спілкування та дослідження дидактичних умов їх впровадження в
практику початкової школи.
Дослідження дозволило зробити висновки щодо найбільшої ефективності
демократичного стилю спілкування у взаємодії «вчитель-учень» у початковій
школі