Педагогіка партнерства вчителя та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі
Короткий опис(реферат)
У ході магістерського дослідження, на основі тлумачення ключових
дефініцій, розкривається сутнісна характеристика педагогіки партнерства у
розрізі вітчизняних наукових розвідок. В рамках опрацювання нормативного
підґрунтя, здійснюється його аналіз, з метою розкриття особливостей
впровадження педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому
середовищі. Проведення аналізу функціональних обов'язків педагога та
асистента вчителя демонструє їх чіткість і конкретність, переконує в
забезпеченні ефективної співпраці педагогів.
Автором досліджується стан впровадження педагогіки партнерства в
інклюзивному освітньому середовищі. Для дослідження стану впровадження
педагогіки партнерства в інклюзивному освітньому середовищі визначаються
критерії (мотиваційно-вольовий, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), а
також показники готовності педагога і асистента вчителя до партнерської
взаємодії в інклюзивному освітньому просторі.
Виокремлені магістранткою особливості педагогіки партнерства вчителя
та асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі послугують
цінним теоретико-практичним доробком.