Формування рефлексивно-аналітичних навичок молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі
Abstract
Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду
теоретичних основ формування рефлексивно-аналітичних умінь у молодших
школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. У першому розділі
«Теоретичні засади формування у молодших школярів рефлексивно-аналітичних
умінь в процесі вивчення природничої освітньої галузі» проведено структурний
аналіз поняття «рефлексивно-аналітичні уміння молодшого школяра» у науковій
літературі. В розділі розглянуто проблему формування рефлексії особистості та
формування аналітичних умінь учнів як актуальну педагогічну проблему.
Проаналізовано особливості формування рефлексивно-аналітичних умінь учнів
молодшого шкільного віку та дидактичний потенціал природничої освітньої
галузі щодо розвитку цих умінь. Другий розділ «Педагогічні умови формування
рефлексивно-аналітичних умінь учнів початкової школи в процесі вивчення
природничої освітньої галузі» присвячений стану дослідження рефлексивноаналітичних умінь молодших школярів у сучасній початковій школі. В розділі
описано характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню
рефлексивно-аналітичних умінь учнів, зокрема, організацію інтерактивного
навчання на уроках природничої освітньої галузі.