Використання електронних освітніх ігрових ресурсів на уроках математики у початковій школі
Abstract
Дипломна робота присвячена дослідженню використання електронних
освітніх ігрових ресурсів в навчальному процесі з математики у початковій
школі. Робота має на меті вивчити ефективність та педагогічний потенціал
таких ресурсів, а також виявити їх вплив на навчальні результати та
мотивацію учнів.
У кваліфікаційному дослідженні розглянуто концепції електронних
ігор у навчанні та їхній роль у формуванні математичних
навичок;проаналізовано сучасний стан використання електронних освітніх
ігор в початкових класах та проведено констатувальне дослідження стану
використання цих ресурсів в практиці вчителів.
За результатами констатувального дослідження нами було визначено
принципи та умови ефективного впровадження електронних освітніх ігрових
ресурсів у процес вивчення математики в початковій школі, зокрема
адаптивність, інтерактивність та ігровий підхід до навчання. Детально
розглянуто дидактичні можливості та специфіку використання програмтренажерів для навчання математики молодших школярів.
У дослідженні також надано засоби проектування електронних освітніх
ігрових ресурсів для навчання математики в початковій школі з урахуванням
педагогічних вимог та вікових особливостей учнів.
Результати магістерської роботи можуть використовуватися з метою
оптимального використання електронних освітніх ігрових ресурсів у
навчальному процесі, спрямовані на підвищення ефективності навчання
математики в початковій школі та покращення якості освіти.