Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності в початковій школі
Abstract
У науковій роботі порушується актуальна проблема розвитку творчих
здібностей молодших школярів у процесі ігрової діяльності, адже грі
належить важлива роль у процесі розвитку дитячої особистості: формуванні
позитивних якостей, інтересу й готовності до навчання; розвитку її
пізнавальних та творчих здібностей; підготовці життя; засвоєнні
громадського досвіду тощо.
Метою дослідження стало теоретичне обґрунтування особливостей
розвитку та вивчення стану розвитку творчих здібностей молодших школярів
у процесі ігрової діяльності в учнів початкових класів. Відповідно до мети у
першому розділі проаналізовано психолого-педагогічну літературу та
розкрито сутність розвитку творчих здібностей дитини та особливості
молодшого шкільного віку як сенситивного періоду для творчого розвитку
засобом ігрової діяльності; охарактеризовано ігрову діяльність та її роль у
розвитку творчих здібностей молодших школярів. У другому розділі
обґрунтовано розвиток творчих здібностей як одне з основних завдань
ігрової діяльності; проведено вивчення стану їх розвитку в дітей;
запропоновано модель розвитку творчих здібностей засобом ігрової
діяльності в сучасній початковій школі.
Отже, результати проведеного аналізу засвідчують необхідність
розробки рекомендацій для педагогів з метою засвоєння ними теоретикопрактичних аспектів ефективного використання системи ігор у процесі
творчого розвитку особистості дитини.