Формування математичної компетентності молодших школярів засобами моделювання
Abstract
Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду
теоретичних основ формування математичної компетентності у молодших
школярів засобами моделювання. У першому розділі «Теоретичні засади
проблеми формування математичної компетентності молодших школярів
засобами моделювання»окреслено компетентнісний підхід у навчанні
молодших школярів як вимога сьогодення, здійснено сутнісну
характеристику поняття «математична компетентність», визначено специфіку
формування математичної компетентності учнів з огляду на психологопедагогічні особливості молодшого шкільного віку, а також визначили роль і
значення моделювання як засобу формування математичної компетентності
молодших школярів у практиці освітньої діяльності початкової школи.
Другий розділ «Педагогічні умови формування математичної компетентності
молодших школярів засобами моделювання» присвячений дослідженню
рівня сформованості математичної компетентності. В розділі описано
характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню математичної
компетентності школярів засобами моделювання, зокрема, поетапне
формування у молодших школярів умінь моделювати на уроках математики
та використання системно-діяльнісного підходу у формуванні математичної
компетентності молодших школярів засобами моделювання.