Організація індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі
Abstract
Магістранткою у науковому дослідженні, з допомогою окремих методів
дослідження та діагностики, системно та логічно обгрунтовано актуальність та
важливість організації індивідуалізованого та диференційованого навчання в
інклюзивному класі на сучасному етапі впровадження Нової української школи.
Перший розділ наукової роботи розкриває ключові дефініції, охоплює
аналіз поглядів учених, які досліджували предмет; класифікацію різних
підходів та аналіз можливостей індивідуалізації та диференціації навчання
учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного класу, що дозволили
систематизувати і проаналізувати це коло дослідження з урахуванням його
актуальності для сучасної освіти.
Другий розділ окреслює аналіз стану готовності готовності педагогів,
студентів індивідуальної форми навчання ЗВО, а також практичуючих
педагогів інклюзивних класів, до організації індивідуалізованого та
диференційованого навчання учнів, яке здійснювалося на факультеті
педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного
університету імені Юрія Федьковича та серед педагогів-практиків Чернівецької
області. Авторка виокремила та розкрила особливості організації
індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі та
уклала методичні рекомендації щодо організації індивідуалізованого та
диференційованого навчання в інклюзивному класі.