Використання засобів зворотного зв'язку в процесі дистанційного навчання молодших школярів
Abstract
У роботі розкриті актуальні проблеми організації дистанційного навчання.
З’ясовано психолого-педагогічні аспекти організації дистанційного навчання в
початковій школі. Проаналізовано переваги використання засобів зворотного
зв’язку в процесі дистанційного навчання молодших школярів.
Проведено дослідження стану використання засобів зворотного зв’язку у
дистанційному навчанні молодших школярів. Охарактеризовано методи та
інструменти зворотного зв’язку у дистанційному навчанні молодших школярів
та показано їх вплив на навчальні досягнення та мотивацію молодших школярів.
А також визначено способи ефективності використання засобів зворотного
зв'язку під час дистанційного навчання молодших школярів.