Методика організації ігрової діяльності у початковій школі
Abstract
Сьогодні в суспільно-економічному та політичному житті України на
часі стає необхідністю радикально переглянути сферу освіти та виховання.
Головною метою є створення умов для формування особистості, яка буде
конкурентоспроможною та прагне до постійного самовдосконалення.
У науковій роботі порушується актуальна проблема організації ігрової
діяльності молодших школярів, адже грі належить важлива роль у
формуванні дитячої особистості.
Активне впровадження ігрової діяльності в початковій школі є
необхідним, оскільки це дозволяє успішно формувати в дитини позитивне
ставлення до навчання, активізує та мотивує її. Тож за мету дослідження
було обрано обґрунтувати теоретичні основи та розкрити методику
організації ігрової діяльності учнів початкових класів.
Цінним у роботі є аналіз теоретичних засад організації ігрової
діяльності учнів початкових класів; висвітлення особливостей розвитку
дитячої особистості у процесі ігрової діяльності та інновацій щодо її
організації в сучасній початковій школі. Здійснено характеристику і вивчення
способів організації ігрової діяльності у навчально-виховному процесі
сучасної початкової школи на прикладі опитування, анкетування,
спостереження досвіду сучасних вчителів-практиків; розроблено методичні
рекомендації до їх використання в роботі з молодшими школярами