Педагогічні умови формування у молодших школярів наукового світогляду в процесі вивчення природничої освітньої галузі.
Abstract
Дана кваліфікаційна робота розглядає теоретичні основи та педагогічні
умови формування наукового світогляду молодших школярів під час вивчення
природничої освітньої галузі. Автор досліджує сутність та проблеми
формування наукового світогляду у науковій літературі, особливості цього
процесу у дітей молодшого шкільного віку та роль навколишнього середовища
в формуванні наукового підходу до світу.
Перший розділ дослідження присвячений аналізу проблеми формування
наукового світогляду у науковій літературі та дослідженню особливостей
цього процесу у дітей молодшого віку. Особлива увага приділяється впливу
навколишнього середовища на формування наукового світогляду молодших
школярів.
Другий розділ роботи розглядає педагогічні умови формування
наукового світогляду учнів початкової школи в процесі вивчення природничої
освітньої галузі. Проаналізовано стан сформованості наукового світогляду у
молодших школярів та описано педагогічні підходи до організації вивчення
природничої освіти з використанням принципу науковості. Також
досліджується використання завдань природничо-дослідницького характеру
для формування наукового світогляду учнів.