Особливості взаємодії школи і сім’ї у морально-духовному вихованні молодших школярів
Abstract
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню актуальної проблеми
духовно-морального виховання молодших школярів у контексті вимог Нової
української школи. Розкрито сутність і зміст ключових понять дослідження.
Охарактеризовано основні завдання і чинники духовно-морального
виховання молодших школярів.
Робиться акцент на необхідності взаємодії двох інституцій школи і
сім'ї у духовно-моральному вихованні молодших школярів з урахуванням
психолого-педагогічних і вікових особливостей дітей, знань батьками цих
особливостей. Визначено основні напрями роботи у площині моделі
взаємодії школи та сім'ї з метою духовно-морального виховання учнів на
сучасному етапі та методичне забезпечення її реалізації.