Творче самовираження молодших школярів у процесі взаємодії школи та закладів позашкільної освіти
Abstract
В роботі аналізується проблема формування ціннісного відношення до сім'ї у
молодших школярів. Необхідно визначити особливості, умови та фактори
формування ціннісного відношення до сім'ї у молодших школярів, розробити
рекомендації формування ціннісного відношення до сім'ї у молодших школярів
у позаурочній діяльності.
Виявляються особливості формування ціннісного відношення до сім'ї у
молодших школярів. Розробити програму формування ціннісного відношення
до сім’ї у молодших школярів.
Також важливо підсумувати результати діагностики, та зробити висновки на їх
результатах.
Дослідження показало що діти мають уявлення про сімейні цінності, більшість
з них мають середній рівень сформованості цих уявлень і використовують у
своїй поведінці сімейні цінності. Проте є деякі діти, у яких ці уявлення про
сімейні цінності сформовані недостатньо, що актуалізує проведення додаткової
педагогічної роботи з формування у дітей молодшого шкільного віку уявлень
про сімейні цінності.
Метою комплексу заходів є сприяння формуванню у молодших школярів
уявлень про сімейні цінності.
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до розділів, загальних
висновків, списку використаних джерел.