ПЕДАГОГІЧНИЙ ЗМІСТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Abstract
В дипломній роботі розкрито специфіку педагогічної діяльності в контексті соціальної роботи, здійснюваної в установах і закладах різного (соціального та освітнього) типу. В першому розділі проаналізовано витоки та концептуалізацію педагогіки соціальної роботи, а саме: cтановлення, теоретичні основи та моделі педагогіки соціальної роботи, педагогічні підходи і техніки в практиці соціальної роботи В другому розділі розглянуто зміст та основні напрямки соціально-педагогічної діяльності в центрах соціальних служб, форми та методи роботи соціального педагога в освітніх установах. Продемонстровано результати дослідження змісту та напрямків діяльності соціального педагога ЗЗСО (на базі Снятинського ліцею ім. Василя Стефаника). З’ясовано, що головними факторами в роботі соціального педагога є забезпечення належною підтримкою вихованців, створення сприятливого середовища для соціальної адаптації, розвитку навичок самодостатності та взаємодії з оточуючими, розробка індивідуальних планів розвитку для кожного вихованця та співпраці з іншими спеціалістами в закладі, що допомагає забезпечити комплексний підхід до навчання та виховання.