Використання ментальних карт як засобу візуалізації у процесі викладання соціальної психології
View/ Open
Date
2019-07Author
Колтунович, Тетяна Анатоліївна
Поліщук, Оксана Миколаївна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті описано особливості використання ментальних карт як засобу візуалізації у процесі
викладання навчальних дисциплін, зокрема «соціальної психології», у закладах вищої освіти. Виділено
та обґрунтовано основні способи використання ментальних карт, спрямовані на покращення розуміння
смислу навчального матеріалу; дано визначення та виокремлено їх функціональні характеристики, описано процес та особливості їх створення. Обґрунтовано включення техніки ментальних карт у вивчення
соціальної психології студентами, як способу підвищення ефективності навчального процесу з урахуванням кліпового мислення як набутої якості сучасного покоління, які допомагають знизити інформаційне
перевантаження, відновити навички фокусування уваги, сприяють формуванню комунікативної та інтелектуальної компетентності