Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКостащук, Оксана Іванівна
dc.contributor.authorРоманюк, Світлана Захарівна
dc.date.accessioned2024-06-02T09:34:25Z
dc.date.available2024-06-02T09:34:25Z
dc.date.issued2023-11-29
dc.identifier.citationЧернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.identifier.issnISSN 2710-3986
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10115
dc.description.abstractУ статті автор обґрунтовує актуальність проблеми виховання моральної культури майбутнього вчителя Нової української школи. Розкрито необхідність виховання такого феномену як «моральна культура» як одного з головних напрямків професійного становлення майбутнього фахівця. Доведено, що пріоритетним завданням закладів вищої освіти виступає формування особистості майбутньоговчителя, що здійснює моральні вчинки, не піддається негативним соціальним впливам, має стійку особистісну позицію, прагне до морального самовираження та самоконтролю тощо. Наголошенона тому, що виховання моральної культури, через обґрунтування її цілісної системи (мета, завдання, специфічні принципи, оптимальні форми, методи формування) сприятиме професійному становленню майбутнього вчителя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.relation.ispartofseries2(99);
dc.subjectмораль, культура, моральність, моральна культура, моральні цінності.uk_UA
dc.titleВиховання моральної культури як орієнтир професійного становлення майбутнього вчителяuk_UA
dc.title.alternativeВиховання моральної культури як орієнтир професійного становлення майбутнього вчителяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу