Показати скорочений опис матеріалу
Особливості використання проектних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів
dc.contributor.author | Костащук, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-02T09:43:41Z | |
dc.date.available | 2024-06-02T09:43:41Z | |
dc.date.issued | 2024-04-04 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10116 | |
dc.description.abstract | У публікації розглянуті особливості використання проектних технологій в освітньому процесі як засобу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. Подано характеристику проектних технологій як основного засобу налагодження взаємодії учнів, що ґрунтується на урахуванні їхніх пізнавальних інтересів. Представлено дидактичні можливості проектних технологій, що сприяють розвитку пізнавальної сфери молодших школярів та полягають у: забезпеченні оптимальних умов для розуміння учнями мотивів навчання; активності та цілеспрямованості пізнавальних інтересів; використання пізнавального досвіду тощо. | uk_UA |
dc.publisher | Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича | uk_UA |
dc.subject | проектні технології, проект, пізнавальні інтереси. | uk_UA |
dc.title | Особливості використання проектних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів | uk_UA |
dc.title.alternative | Особливості використання проектних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету