dc.contributor.author | Костащук, Оксана Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-14T16:27:08Z | |
dc.date.available | 2024-06-14T16:27:08Z | |
dc.date.issued | 2024-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10175 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження освітніх технологій у професійній педагогічній діяльності. Подано основні компоненти готовності вчителя до здійснення інноваційної діяльності та схарактеризовано принципи, які її забезпечують. Автор акцентує увагу на провідних факторах, які сприяють формуванню готовності майбутніх учителів до впровадження освітніх технологій та, разом з тим, висвітлює низку перешкод, з якими може зіштовхнути сьогодні вчитель на етапі практичної діяльності у школі. | uk_UA |
dc.publisher | м.Суми | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції; | |
dc.subject | освітні технології, інноваційна діяльність, готовність вчителя до інноваційної діяльності, інноваційна компетентність вчителя. | uk_UA |
dc.title | Особливості підготовки майбутніх учителів до впровадження освітніх технологій. | uk_UA |
dc.title.alternative | Особливості підготовки майбутніх учителів до впровадження освітніх технологій. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |