Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКостащук, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned2024-06-14T16:27:08Z
dc.date.available2024-06-14T16:27:08Z
dc.date.issued2024-04-26
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10175
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження освітніх технологій у професійній педагогічній діяльності. Подано основні компоненти готовності вчителя до здійснення інноваційної діяльності та схарактеризовано принципи, які її забезпечують. Автор акцентує увагу на провідних факторах, які сприяють формуванню готовності майбутніх учителів до впровадження освітніх технологій та, разом з тим, висвітлює низку перешкод, з якими може зіштовхнути сьогодні вчитель на етапі практичної діяльності у школі.uk_UA
dc.publisherм.Сумиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції;
dc.subjectосвітні технології, інноваційна діяльність, готовність вчителя до інноваційної діяльності, інноваційна компетентність вчителя.uk_UA
dc.titleОсобливості підготовки майбутніх учителів до впровадження освітніх технологій.uk_UA
dc.title.alternativeОсобливості підготовки майбутніх учителів до впровадження освітніх технологій.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу