Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned2024-08-01T13:53:54Z
dc.date.available2024-08-01T13:53:54Z
dc.date.issued2012-02
dc.identifier.citationБуднікевич І. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика / Ірина Буднікевич. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2012. – 645 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-423-220-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10282
dc.description.abstractУ монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значне місце відведено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінці конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Звернуто на специфіку маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптацію методик дослідження середовища для потреб муніципального маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмуніципальний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг містаuk_UA
dc.subjectмаркетинг територіїuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectрегіональна економікаuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UA
dc.subjectmunicipal marketinguk_UA
dc.subjectcity ​​marketinguk_UA
dc.subjectterritory marketinguk_UA
dc.subjectmarketing-mixuk_UA
dc.subjectstrategy marketinguk_UA
dc.subjectregional economyuk_UA
dc.subjectmarketing technologiesuk_UA
dc.subjectMarketing researchesuk_UA
dc.subjectsocio-economic developmeuk_UA
dc.titleМУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: теорія, методологія, практикаuk_UA
dc.title.alternativeMUNICIPAL MARKETING: theory, methodology, practiceuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу