Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.date.accessioned2024-08-06T18:28:40Z
dc.date.available2024-08-06T18:28:40Z
dc.date.issued2024-04-26
dc.identifier.citationБигар Ганна. Використання музикотерапії в освітньому процесі початкової школи. Мистецтво як культурно-освітній бренд: проблеми і пріоритети розвитку: збірник матеріалів І Міжнародного симпозіуму, присвяченого 70-річчю членства України в ЮНЕСКО (24- 26 квітня 2024 року, м. Чернівці) / за заг. ред. І.І. Бойчук. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С.242-247.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10286
dc.description.abstractУ сучасному світі освіта молодшого шкільного віку зазнає значних трансформацій, вимагаючи від педагогів пошуку ефек- тивних підходів, які б забезпечували не лише якісну академічну підготовку, але й всебічний розвиток особистості. В цьому кон- тексті особливу увагу привертає використання музикотерапії як інноваційного та ефективного інструменту в освітньому процесі початкової школи.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.subjectмузикотерапія, молодший шкільний вікuk_UA
dc.titleВикористання музикотерапії в освітньому процесі початкової школи.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу