Show simple item record

dc.contributor.authorБигар, Ганна
dc.contributor.authorГнатюк, Анастасія
dc.date.accessioned2024-08-06T18:42:22Z
dc.date.available2024-08-06T18:42:22Z
dc.date.issued2024-05-13
dc.identifier.citation6. Гнатюк Анастасія. Роль природотерапії у системі впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школі / Студентська молодь у науці: матеріали всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 13 трав. 2024 р.). Хмельницький: ХГПА, 2024. С.27-30.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10288
dc.description.abstractПриродотерапія стає все більш актуальною у сучасному світі як здоров’язбережувальна технологія через наростаючі екологічні проблеми, такі як забруднення повітря та зміна клімату. Ці проблеми негативно впливають на фізичне та психічне здоров’я молодших школярів. У контексті швидкого ритму життя та стресу природотерапія стає важливим засобом для відновлення балансу, зменшення стресу і покращення загального стану завдяки взаємодії з природним середовищем.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХмельницькийuk_UA
dc.subjectприродотерапія, здоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.titleРоль природотерапії у системі впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record