Показати скорочений опис матеріалу
Роль природотерапії у системі впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школі
dc.contributor.author | Бигар, Ганна | |
dc.contributor.author | Гнатюк, Анастасія | |
dc.date.accessioned | 2024-08-06T18:42:22Z | |
dc.date.available | 2024-08-06T18:42:22Z | |
dc.date.issued | 2024-05-13 | |
dc.identifier.citation | 6. Гнатюк Анастасія. Роль природотерапії у системі впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школі / Студентська молодь у науці: матеріали всеукр. студ. наук.-практ. конф. (Хмельницький, 13 трав. 2024 р.). Хмельницький: ХГПА, 2024. С.27-30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10288 | |
dc.description.abstract | Природотерапія стає все більш актуальною у сучасному світі як здоров’язбережувальна технологія через наростаючі екологічні проблеми, такі як забруднення повітря та зміна клімату. Ці проблеми негативно впливають на фізичне та психічне здоров’я молодших школярів. У контексті швидкого ритму життя та стресу природотерапія стає важливим засобом для відновлення балансу, зменшення стресу і покращення загального стану завдяки взаємодії з природним середовищем. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Хмельницький | uk_UA |
dc.subject | природотерапія, здоров’язбережувальні технології | uk_UA |
dc.title | Роль природотерапії у системі впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету