Show simple item record

dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна
dc.contributor.authorБуднікевич, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned2024-09-06T07:52:57Z
dc.date.available2024-09-06T07:52:57Z
dc.date.issued2016-10-10
dc.identifier.issn1562-0905
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10472
dc.description.abstractРозглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з цільових груп. Визначено роль елементів комплексу маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено, що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб і очікувань цільових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб’єктивним, суперечливим, включає результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для цільової аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу території, які будуть спрямовані на небажані для певної території цільові аудиторії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРегіональна економікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries3;76-85
dc.subjectКлючові слова: привабливість територій, маркетинговий підхід, маркетингова політика привабливості, концепції маркетингу територій, інструменти маркетингу територійuk_UA
dc.titleКонцепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької областіuk_UA
dc.title.alternativeКонцепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької областіuk_UA
dc.title.alternativeКонцепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record