Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned2024-09-15T18:36:23Z
dc.date.available2024-09-15T18:36:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБезручко Н.С. Технології HR-брендингу як основний інструмент формування і підтримки репутації роботодавця. Кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, 2023.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10558
dc.descriptionThe work summarizes theoretical approaches to the study of the essence of HR - branding as a promising tool for personnel marketing in the labor market and elements of the employer's brand. Based on the analytical characteristics, the employer's HR-branding system was determined using the example of a commercial bank. The ways of improving the elements and the process of implementing personnel branding technology based on the value proposition for the employee are substantiated.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі узагальнено теоретичні підходи з дослідження сутності HR – брендингу як перспективного інструменту маркетингу персоналу на ринку трудових ресурсів та елементів бренду роботодавця. На основі аналітичної характеристики визначено систему HR-брендингу роботодавця на прикладі комерційного банку. Обґрунтовано способи удосконалення елементів та процесу реалізації технології брендингу персоналу на основі ціннісної пропозиції для працівника. Ключові слова: роботодавець, репутація роботодавця, технологія брендингу, просування бренду роботодавцяuk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра Бізнесу та управління персоналомuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет ім. Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectроботодавецьuk_UA
dc.subjectрепутація роботодавцяuk_UA
dc.subjectтехнологія брендингуuk_UA
dc.subjectпросування бренду роботодавцяuk_UA
dc.subjectemployeruk_UA
dc.subjectemployer reputationuk_UA
dc.subjectbranding technologyuk_UA
dc.subjectemployer brand promotionuk_UA
dc.titleТехнології HR-брендингу як основний інструмент формування і підтримки репутації роботодавцяuk_UA
dc.title.alternativeHR-branding technologies as the main tool for forming and maintaining the employer's reputationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу