Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВдовенко, Вікторія
dc.contributor.authorМарциняк-Дорош, Оксана
dc.contributor.authorГаркавенко, Ніна Власіївна
dc.date.accessioned2024-09-17T12:45:39Z
dc.date.available2024-09-17T12:45:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationВдовенко, Вікторія, Марциняк-Дорош, Оксана, Гаркавенко, Ніна (2024). Соціально-психологічні проблеми гіперактивної поведінки дітей дошкільного віку. Наукові інновації та передові технології. Серія «Психологія». №9 (37) 2024. С.10-88-1089.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5274
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10600
dc.description.abstractУ статті розглядаються соціально-психологічні проблеми гіперактивної поведінки дітей дошкільного віку. Зазначено, що в останні роки значно зросла кількість дітей, які демонструють гіперактивну поведінку або так званий «синдром гіперактивності». Особливої уваги це явище заслуговує у дітей дошкільного віку, оскільки саме в цьому віці спілкування дитини з дорослими та однолітками є найбільш активним. Визначено, що особливостями гіперактивної поведінки дітей дошкільного віку науковці активно почали цікавитися починаючи з 19-го століття. Розглянуто діагностичні симптоми гіперактивних дітей. Окреслено, що причини виникнення гіперактивності є суто індивідуальними, і в більшості випадків складаються із різних чинників. Звернуто увагу на те, що гіперактивність погіршує розвиток психіки дитини та ускладнює процес соціальної адаптації. Гіперактивна дитина дошкільного віку може зіткнутися з різними проблемами в соціальній сфері. Найпоширенішими з них є наступні: діти з гіперактивністю можуть мати труднощі у взаємодії з іншими дітьми. Гіперактивні діти можуть мати проблеми з регулюванням поведінки та виконанням соціальних ролей. Вони можуть надмірно нервувати або забувати правила поведінки в різних ситуаціях. Акцентовано увагу на тому, що надавати допомогу дитині з гіперактивною поведінку та працювати з нею потрібно комплексно, тобто не самі батьки повинні «боротися» із проблемою, а разом із психологом, невропатологом, педагогом-вихователем тощо. Обґрунтовано, що при роботі Журнал «Наукові інновації та передові технології» No 9(37) 2024(Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право»,Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»1089з дітьми, які мають гіперактивну поведінку потрібно дотримуватися певних правил. Зроблено висновки, що: гіперактивна поведінка –це поведінка дитини, яка характеризується підвищеною активністю; до основних причин, що при зводять до виникнення гіперактивної поведінки відносять: спадковість, здоров’я матері, вагітність і пологи, дефіцит жирних кислот в організмі, навколишнє середовище, дефіцит поживних елементів, харчування, взаємини в сім’ї; гіперактивність погіршує розвиток психіки дитини та ускладнює процес соціальної адаптації, взаємодію з іншими дітьми, батьками.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові інновації та передові технології. Серія «Психологія».uk_UA
dc.subjectгіперактивна поведінкаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.subjectімпульсивністьuk_UA
dc.subjectсиндром дефіцмту увагиuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні проблеми гіперактивної поведінки дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу