Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЗеленін, Всеволод Володимирович, Леся, Іванівна, Світлана, Сильверстівна Чопик, Доскач
dc.date.accessioned2024-10-15T15:19:20Z
dc.date.available2024-10-15T15:19:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.issn2706-9230
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10686
dc.description.abstractВ сучасному суспільстві, епоху технологій, використовують різноманітні пристрої для надсилання та отримання інформації. Найбільш поширеними є електронні засоби масової інформації (ЗМІ), такі як радіо, телебачення, Інтернет, соцмережи, електронна пошта, голосове повідомлення і т.д. Радіо і телебачення мають особливе значення, тому що ними можуть користуватися громадяни, які не мають доступу до інтернету. Газети, журнали, книги, періодичні видання, журнали, рукописи і т.д. є інструментами друкованих ЗМІ, вони також надають інформацію та відомості людям. Вивіски, театр, картини, скульптури тощо – це візуальні медіа-інструменти, за допомогою яких інформація подається в розважальній формі, і тисячі людей бачать вивіски, які висять або встановлені на дорозі, і отримують з них інформацію.uk_UA
dc.publisher«Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія» та «Наукового вісника НУБіП України»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;2
dc.subjectпсихічне здоров’я, засоби масової інформації, позитивний вплив, негативний вплив.uk_UA
dc.titleВплив медіа на масове сприйняття та психологічний стан громадянuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу