Показати скорочений опис матеріалу
Теоретичне підгрунтя методики вивчення основних частин мови у початкових класах.
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.contributor.author | Сморжанюк, Анастасія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-13T10:23:22Z | |
dc.date.available | 2024-12-13T10:23:22Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук Оксана, Сморжанюк Анастасія. Теоретичне підгрунтя методики вивчення основних частин мови у початкових класах. Волинська весна: перші паростки науки: збірник матеріалів VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції (27 березня 2024 року, Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради) / уклад. С. Марчук, І. Ковальчук. Луцьк: Обрій, 2024. С.595-597 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11142 | |
dc.description.abstract | Наукова публікація присвячена практико-орієнтованій проблемі вивчення молодшими школярами основних частин мови, як важливої складової формування в них мовленнєвої компетенції. Авторами тез, на основі здійсненого аналізу науково-методичних досліджень вітчизняних вчених, обґрунтовано теоретичні підходи методики вивчення основних частин мови, розроблені вченими лінгвістами та методистами: структурно-функціональний, семантиколінгвістичний, когнітивний, інтегративний, культурно-історичний, психолінгвістичний тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | частини мови | uk_UA |
dc.subject | початкові класи | uk_UA |
dc.title | Теоретичне підгрунтя методики вивчення основних частин мови у початкових класах. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету