Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГуляєва, Марія
dc.contributor.authorMudryi, Yaroslav
dc.date.accessioned2024-12-16T15:22:59Z
dc.date.available2024-12-16T15:22:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМУДРИЙ, Я., ГУЛЯЄВА, М. (2024). ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКІ КАМПАНІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА. Humanitas, (2), 95–102.uk_UA
dc.identifier.issn2617-6688
dc.identifier.issn2414-5076
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11212
dc.description.abstractМета статті – розкрито суть та висвітлено можливості інформаційно-просвітницьких кампаній у профілактиці домашнього насильства. Аналіз наукових, публіцистичних, довідкових джерел, Інтернет-ресурсів, узагальнення, систематизація матеріалу дозволила зробити висновок, що такі кампанії мають важливе значення у приверненні уваги громадськості до теми, яка часто страждає від замовчування та стигматизації. Змістом і метою інформаційно-просвітницьких кампаній є підвищення обізнаності, що включає в себе зусилля, спрямовані на підвищення рівня знань про причини та наслідки різних видів насильства, боротьбу зі ставленням, переконаннями та нормами, які потурають домашньому насильству, а також інформування людей про відповідні закони, політику, послуги та права. Ключовими моментами інформаційних заходів є наступні: підвищення обізнаності, як обов’язкова умова та фундамент для запобігання насильству; врахування можливостей інформаційно-просвітницького підходу; розуміння обмежень такої діяльності; розробка ефективних заходів з підвищення обізнаності. Встановлено, що найпотужніші міжнародні та національні кампанії – це інтерактивні кампанії. Саме вони привертають увагу глядачів і змушують їх замислитися над серйозністю проблеми. Такі кампанії можуть варіюватися від проникнення у сферу маркетингу та розміщення актуальної інформації на товарах і продуктах до встановлення рекламних та довідкових щитів, автоматів з інформацією про боротьбу з насильством. Інші кампанії проти домашнього насильства намагаються привернути увагу громадськості, використовуючи впізнавану іконографію. Коли глядач стикається з чимось знайомим, проблема здається набагато реальнішою. Наведено приклади таких кампаній, які включають зображення відомих персонажів, наприклад, принцес, які зазнали насильства, ляльок Барбі з синцями та закривавлених героїв мультфільмів або ж фото реальних чи відомих людей тощо.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherHumanitasuk_UA
dc.subjectдомашнє насильствоuk_UA
dc.subjectгендерно обумовлене насильствоuk_UA
dc.subjectінформаційно-просвітницькі кампаніїuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.subjectпідвищення обізнаностіuk_UA
dc.titleІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКІ КАМПАНІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВАuk_UA
dc.title.alternativeINFORMATIONAL AND EDUCATIONAL CAMPAIGNS AS A MEANS OF PREVENTING DOMESTIC VIOLENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу