Професійний розвиток вчителя географії в умовах реформування системи освіти в Україні
Abstract
Робота присвячена дослідженню питання професійного розвитку вчителя географії в умовах реформування системи освіти в Україні.
У роботі досліджено теоретичні аспекти професійного розвитку, його основні концепції та підходи; роль професійного розвитку в підвищенні якості освіти; методи та форми професійного зростання педагогів; реформи у галузі освіти; концептуальні зміни у системі підвищення кваліфікації; види професійного розвитку; вплив реформ на професійний розвиток; інноваційні підходи до професійного розвитку в умовах реформ.
В ході дослідження виявлено потреби педагогів, розроблено рекомендації щодо розробки індивідуальної траєкторії професійного розвитку, здійснено аналіз деяких програм професійного розвитку, проаналізовано ресурсні можливості центрів професійного розвитку, розроблено пропозиції щодо ефективних стратегій професійного розвитку вчителів географії.