Особливості використання засобів компетентнісно орієнтованого навчання географії у здобувачів освіти старшої школи
Abstract
У науковому дослідженні розкрито теоретико-методологічні засади дослідження; проаналізовано зміст діючих навчальних програм з географії для учнів10-11-их класів; висвітлено інтегрування змісту географічної освіти; охарактеризовано засоби навчання, що використовуються на уроках географії в старшій школі; розкрито особливості використання блок-кальки та інформаційно-комунікаційних технологій для навчання географії в старшій школі на засадах компетентнісного підходу.
Це дослідження присвячено аналізу методичних основ викладання географії, акцентуючи увагу на таких ключових аспектах: пошук ефективних підходів до підвищення якості географічної освіти в Україні; оновлення змісту, форм і методів організації навчального процесу з географії; удосконалення навчально-методичного забезпечення.