Show simple item record

dc.contributor.authorПредик, Аліна Анатоліївна
dc.date.accessioned2024-12-18T21:06:28Z
dc.date.available2024-12-18T21:06:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПредик А.А. Самооцінювання та взаємооцінювання як компонент навчально пізнавальної діяльності молодших школярів. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (26 грудня 2023 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. 212 с. С.132-134.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11256
dc.description.abstractУ статті розглядається роль самооцінювання та взаємооцінювання як важливих компонентів навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. Проаналізовано їхній вплив на формування рефлексивних умінь, розвиток критичного мислення та підвищення навчальної мотивації учнів початкових класів. Визначено, що самооцінювання сприяє формуванню у молодших школярів здатності до самоконтролю, адекватного сприйняття власних досягнень і визначення напрямків для самовдосконалення. Взаємооцінювання, у свою чергу, є інструментом розвитку комунікативних навичок, уміння співпрацювати та аналізувати результати навчальної діяльності однолітків. У роботі акцентовано увагу на педагогічних умовах ефективного впровадження самооцінювання та взаємооцінювання в освітній процес, зокрема на необхідності створення сприятливого психологічного клімату в класі, формуванні у дітей чітких критеріїв оцінювання та залученні їх до процесу постановки цілей. Результати дослідження підтверджують, що поєднання цих двох видів оцінювання є ефективним засобом підвищення якості навчання та розвитку суб’єктності учнів у навчальному процесі.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectсамооцінюванняuk_UA
dc.subjectвзаємооцінюванняuk_UA
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.titleСАМООЦІНЮВАННЯ ТА ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record