Показати скорочений опис матеріалу
САМООЦІНЮВАННЯ ТА ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
dc.contributor.author | Предик, Аліна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-18T21:06:28Z | |
dc.date.available | 2024-12-18T21:06:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Предик А.А. Самооцінювання та взаємооцінювання як компонент навчально пізнавальної діяльності молодших школярів. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (26 грудня 2023 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. 212 с. С.132-134. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11256 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається роль самооцінювання та взаємооцінювання як важливих компонентів навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів. Проаналізовано їхній вплив на формування рефлексивних умінь, розвиток критичного мислення та підвищення навчальної мотивації учнів початкових класів. Визначено, що самооцінювання сприяє формуванню у молодших школярів здатності до самоконтролю, адекватного сприйняття власних досягнень і визначення напрямків для самовдосконалення. Взаємооцінювання, у свою чергу, є інструментом розвитку комунікативних навичок, уміння співпрацювати та аналізувати результати навчальної діяльності однолітків. У роботі акцентовано увагу на педагогічних умовах ефективного впровадження самооцінювання та взаємооцінювання в освітній процес, зокрема на необхідності створення сприятливого психологічного клімату в класі, формуванні у дітей чітких критеріїв оцінювання та залученні їх до процесу постановки цілей. Результати дослідження підтверджують, що поєднання цих двох видів оцінювання є ефективним засобом підвищення якості навчання та розвитку суб’єктності учнів у навчальному процесі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СумДПУ імені А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.subject | самооцінювання | uk_UA |
dc.subject | взаємооцінювання | uk_UA |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.title | САМООЦІНЮВАННЯ ТА ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету